Warning: Parameter 2 to qtranxf_postsFilter() expected to be a reference, value given in /home/placeide/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 286
Εκπαιδεύσεις ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ! – Place Identity

Οι εκπαιδεύσεις ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ! αποτελούν βιωματικά σεμινάρια πάνω σε σύγχρονες μεθόδους συμμετοχικού σχεδιασμού, συνεργασίας και στρατηγικής οργάνωσης ομάδων και οργανισμών. Εφαρμόζοντας μεθόδους design thinking, art of hosting και mediation, διερευνούμε απαντήσεις σε μεγάλες κοινωνικές προκλήσεις όπως:

  • Με ποιους τρόπους μπορούμε να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σε ομάδες, οργανισμούς και κοινότητες μπροστά σε σύνθετες προκλήσεις;
  • Πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε στην πράξη τη συμμετοχή και τη συνεργασία και να δράσουμε αποτελεσματικά και συλλογικά ώστε να προκαλέσουμε κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές;

Οι εκπαιδεύσεις ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ! απευθύνονται σε άτομα και ομάδες που θέλουν να εφαρμόσουν νέους τρόπους συν-εργασίας σε επιχειρήσεις, εκπαιδευτικά ιδρύματα, δημόσιους οργανισμούς, συλλόγους, ΜΚΟ αλλά και σε γειτονιές. Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων γίνεται παρουσίαση εργαλείων όπως τα World Café,  Open Space Technology, Appreciative Inquiry,  Circle Practice και Harvesting, καθώς και πρακτική εφαρμογή τους σε συγκεκριμένες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες στην καθημερινότητα ή την κοινωνική τους δράση. Μέσα από τις εκπαιδεύσεις ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ! οι συμμετέχοντες εξασκούνται έτσι ώστε:

  • Να εφαρμόζουν αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας που ενδυναμώνουν τη συνοχή στις ομάδες και τους οργανισμούς τους
  • Να σχεδιάζουν και να συντονίζουν εποικοδομητικούς διαλόγους και δυναμικές συναντήσεις εργασίας
  • Να αξιοποιούν τη συλλογική νοημοσύνη για να προκαλούν ευφυείς λύσεις
  • Να εφαρμόζουν πρότυπα οργάνωσης που δημιουργούν κοινή δέσμευση στους στόχους της ομάδας και διευκολύνουν τη διαχείριση αλλαγών

Απώτερος στόχος των εκπαιδεύσεων είναι η ανάπτυξη μίας κοινότητας ανθρώπων (community of practice) που διερευνά νέες μεθόδους, εργαλεία, γνώσεις και νοητικά μοντέλα συμμετοχής και συνεργασίας. Ήδη οι εκπαιδεύσεις ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ!  έχουν πραγματοποιηθεί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μεσολόγγι και Κοζάνη και έχουν συμβάλλει στην ανάπτυξη νέων κοινωνικών εγχειρημάτων σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. 

Τα σεμινάρια εισηγούνται οι εξειδικευμένοι εκπαιδευτές διεθνούς εμπειρίας από το δίκτυο της Place Identity και μπορούν να υλοποιηθούν σε διάρκεια μίας, δύο ή τεσσάρων ημερών, με τη συμμετοχή 15 έως 50 ατόμων.

Η Αθήνα πήρε μέρος! Εκπαίδευση σε μεθόδους συμμετοχικού σχεδιασμού & συνεργασίας

Μετά τις εκπαιδεύσεις στο Μεσολόγγι, την Κοζάνη και τη Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 14 έως Κυριακή 17 Μαΐου 2015 πραγματοποιήθηκε το τετραήμερο βιωματικό σεμινάριο σε μεθόδους Συνεργασίας και Συμμετοχικού Σχεδιασμού στο χώρο του Impact Hub στην Αθήνα. Στόχος της εκπαίδευσης ήταν η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου πόλεων και ανθρώπων που διερευνά νέες μεθόδους, εργαλεία, γνώσεις και […]

Πάρε μέρος! Θεσσαλονίκη – Βιωματική Εκπαίδευση

Διήμερη βιωματική εκπαίδευση πάνω σε σύγχρονες μεθόδους συνεργασίας ομάδων και οργανισμών & εργαλεία συμμετοχικού σχεδιασμού  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Σάββατο 28 Φεβρουαρίου & Κυριακή 1 Μαρτίου 2015, 10 πμ έως 5 μμ Συνεδριακό Κέντρο Τράπεζας Πειραιώς, Κατούνη 12-14, 54625, Θεσσαλονίκη – Πώς επικοινωνούμε και συνεργαζόμαστε αποτελεσματικά μέσα σε μια ομάδα; – Πώς μπορούμε να λύσουμε συλλογικά τις σύνθετες […]

Η Κοζάνη πήρε μέρος!

Πάνω από 40 δραστήριοι πολίτες της Κοζάνης και της ευρύτερης περιοχής βίωσαν μεθόδους και εργαλεία συμμετοχικής ηγεσίας στο μονοήμερο σεμινάριο «Πάρε Μέρος! Κοζάνη» που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015 στο ξενοδοχείο «Αλιάκμων». Τα κύρια ερωτήματα γύρω από τα οποία αναπτύχθηκε η εκπαίδευση ήταν: 1. Πώς κάνω κάλεσμα για να συμμετάσχουν και άλλοι άνθρωποι σε έναν σκοπό; […]

Το Μεσολόγγι πήρε μέρος!

Πάνω από 40 δραστήριοι πολίτες του Μεσολογγίου και κοντινών περιοχών βίωσαν μεθόδους και εργαλεία συμμετοχικής ηγεσίας στο μονοήμερο σεμινάριο «Πάρε Μέρος! Μεσολόγγι». Τα κύρια ερωτήματα γύρω από τα οποία αναπτύχθηκε η εκπαίδευση ήταν 1. Πώς κάνω κάλεσμα για να συμμετάσχουν και άλλοι άνθρωποι σε έναν σκοπό;  2 Πώς διδάσκω την συνεργασία; Μέλη της συντονιστικής ομάδας […]